سرخط خبرها

احتمال لغو موقت جذب سرمربی خارجی برای استقلال| بدهی‌ها بالا است

  • کد خبر: ۲۹۳۰۱۰
  • ۱۶ مهر ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۲
احتمال لغو موقت جذب سرمربی خارجی برای استقلال| بدهی‌ها بالا است
باشگاه استقلال با بدهی‌های قابل توجهی مواجه است و شاید همین موضوع سبب انتخاب سرمربی جدید خارجی را به درازا بکشد و سهراب بختیاری‌زاده همچنان به کار در این باشگاه ادامه دهد.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، باشگاه استقلال بنا دارد یک سرمربی بزرگ خارجی را استخدام کند. هدف باشگاه استقلال این است که رضایتمندی هواداران جلب شود، اما احتمال دارد به دلیل بروز مشکلات مالی انتخاب سرمربی جدید به درازا کشیده و سهراب بختیاری‌زاده با همین سمت به کار خود ادامه دهد.

مهم‌ترین دلیلی که در انتخاب سرمربی جدید خارجی استقلال تاخیر ایجاد خواهد کرد، مشکلات مالی است. باشگاه استقلال همین حالا اگر بخواهد زمینه ساز انتخاب یک سرمربی جدید خارجی شود، باید مبلغ یک میلیون دلار یا یک میلیون یورو بودجه تامین کند تا از پس هزینه‌های استخدام سرمربی خارجی برآید.  

علاوه بر آن هزینه‌های مربوط به اسکان و ایاب و ذهاب سرمربی خارجی به علاوه دستیاران خارجی هزینه بسیاری را روی دوش باشگاه استقلال خواهد انداخت.


حتی انتخاب مربیانی همچون ساپینتو که البته تاییدیه‌های لازم را نیز دریافت نکرده‌اند هم نمی‌تواند برای استقلال مقرون به صرفه باشد و همین مربی متوسط نیز دست کم ۷۰۰ هزار یورو دستمزد طلب خواهد کرد؛ بنابراین باشگاه استقلال با محاسبات ریالی امروز اگر بخواهد به سراغ سرمربی جدید خارجی برود ابتدا باید مبلغ ۶۰ میلیارد تومان را برای انتخاب سرمربی خود در نظر بگیرد ضمن اینکه همین عدد نیز لازم است تا باشگاه به تعهدات خود به بازیکنان پایبند بماند و حقوق پرداخت نشده آنها را به حساب بازیکنان واریز کند.

همه اینها به کنار؛ اگر جواد نکونام راضی به فسخ یک طرفه با باشگاه استقلال نشود، هزینه قابل توجهی نیز برای راضی کردن او باید تامین شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->